“Hij schrijft vanuit de hemel”

februari 2016

Vorige week was het alweer mijn 21e verjaardag. Een leuke en gezellige dag met vrienden en familie.

Ieder jaar weer hebben mensen moeite met het kiezen van een leuk cadeautje. Zo kreeg ik deze keer maar liefst drie theedozen…

Ook kreeg ik een ander soort doos, of eigenlijk een kist. Een zogenaamde ‘koesterkist’. Dit is een simpele houten box die bedrukt kan worden met foto’s en teksten naar keuze.

Deze kan dan gebruikt worden als kist voor het bewaren van herinneringen en is zeer geschikt om cadeau te geven bij geboorte maar ook bij overlijden.

Mijn nieuwe koesterkist is ontworpen door mijn moeder. Die hiervoor druk op zoek is geweest naar foto’s van mijn vader die ik wel mooi zou vinden. Zelf had ze ook goede redenen om specifieke foto’s die kiezen en te plaatsen.

Want bij die ene, grote foto, lijkt het alsof “hij schrijft vanuit de hemel.”

IMG_5060-0

Een heel bijzonder cadeau. Niet zozeer een verjaardagscadeau. Maar wel een mooi moeder- dochter cadeau.

Zoals in de vorige post te lezen is, zijn er wat veranderingen gaande in mijn huisje. Daardoor heb ik straks wel mooi de ruimte om mijn kist te koesteren op een mooie plek in de kamer.

Wil je meer weten over zo’n koesterkist? Kijk dan eens op www.lytseskat.nl.

Geef een reactie

